Με ανάρτησή της η Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Θωμαή Μενδρινού. ευχαριστεί τον κ. Κομνηνό για την έμπρακτη προσφορά στον τόπο μας.
''Υπάρχουν στιγμές που μας υπενθυμίζουν πως η πραγματική πρόοδος ενός τόπου δεν μετριέται μόνο με έργα και αριθμούς, αλλά κυρίως με την ποιότητα ζωής των ανθρώπων του. Και στον πυρήνα αυτής της προόδου βρίσκεται πάντα η υγεία.
Γι' αυτό αξίζει να σταθούμε στη βαθιά και αδιαπραγμάτευτη σχέση ανάμεσα στην υγεία, τον πολιτισμό και την ανάπτυξη της Σύρου. Γιατί τίποτα από όσα θεωρούμε σήμερα πρόοδο δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς το πιο θεμελιώδες αγαθό: την υγεία του ανθρώπου.
Ο κ. Κομνηνός, με τη συνεχή, αθόρυβη αλλά ουσιαστική του προσφορά στον τομέα της υγείας, με την καθοριστική συμβολή του στη δημιουργία της Ογκολογικής Μονάδας στη Σύρο και σήμερα με την πρωτοβουλία για τη δημιουργία κατοικιών για γιατρούς, αποδεικνύει ότι η αγάπη για έναν τόπο εκφράζεται μέσα από πράξεις που αφήνουν παρακαταθήκη.
Η υγεία είναι η σιωπηλή δύναμη που επιτρέπει στον πολιτισμό να ανθίζει, στον τουρισμό να αναπτύσσεται με ποιότητα και στους ανθρώπους να ζουν με αξιοπρέπεια, ασφάλεια και προοπτική.
Σας ευχαριστούμε θερμά, κ. Κομνηνέ, για την έμπρακτη προσφορά σας στον τόπο μας.
Και η αγκαλιά αυτής της φωτογραφίας ας θεωρηθεί συμβολικά μια αγκαλιά από ολόκληρη τη συριανή κοινωνία προς έναν άνθρωπο που απέδειξε ότι η μεγαλύτερη προσφορά είναι αυτή που βελτιώνει τη ζωή των ανθρώπων.''

