Μια ξεχωριστή βραδιά για τη Σύρο μας!
Με ιδιαίτερη συγκίνηση και τιμή, παρουσία της Υπουργού Τουρισμού κας Όλγας Κεφαλογιάννη, γιορτάζουμε απόψε έναν σπουδαίο σταθμό στις επετειακές εκδηλώσεις του Δήμου μας για τα 200 χρόνια από την ονοματοδοσία της Ερμούπολης.
Από σήμερα, το εμβληματικό Δημαρχείο μας αποκτά δύο ανεκτίμητους πολιτιστικούς θησαυρούς που επιστρέφουν στον φυσικό τους χώρο:
• Η ορειχάλκινη προτομή του Ερμή: Ένα σπουδαίο έργο που πλέον κοσμεί το Δημαρχείο μας. Ευχαριστούμε θερμά τον σπουδαίο γλύπτη κ. Θεόδωρο Παπαγιάννη για τη φιλοτέχνηση και την ευγενική δωρεά του.
• Το πορτραίτο του Λουκά Ράλλη: Ο «νονός» της Ερμούπολης επιστρέφει στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου (έως το τέλος του έτους), μέσα από το έργο του Francesco Pidge.
Εκφράζουμε τις βαθύτατες ευχαριστίες μας στο Ίδρυμα Αντώνης Κομνηνός και στον κ. Αντώνη Κομνηνό προσωπικά για τον πολύτιμο δανεισμό, καθώς και στην κα Ιφιγένεια Μποτζάκη για την άψογη συνεργασία.
Τιμούμε την ιστορία μας, αναδεικνύουμε την ταυτότητά μας, κοιτάζουμε με περηφάνια το μέλλον!

