Επικαιρότητα

Διαχείριση καθαριότητας δωματίων: το κλειδί για την ικανοποίηση των επισκεπτών σε επιχειρήσεις φιλοξενίας

Επιχειρηματικότητα 26/04/2024 10:35
Διαχείριση καθαριότητας δωματίων: το κλειδί για την ικανοποίηση των επισκεπτών σε επιχειρήσεις φιλοξενίας

Η διαχείριση καθαριότητας δωματίων αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα για τη διατήρηση της φήμης και της ικανοποίησης των επισκεπτών σε επιχειρήσεις φιλοξενίας.

Γνωρίζουμε όμως ποιες ακριβώς εργασίες περιλαμβάνει και πώς μπορούμε να την εφαρμόσουμε με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για να πετύχουμε την καλύτερη οργάνωση, διοίκηση, λειτουργία και ανάπτυξη του καταλύματός μας;

Για το θέμα αυτό το Επιμελητήριο Κυκλάδων έχει καλέσει τον κ. Αλέξανδρο Παπαϊωάννου, Group Operations Manager, ο οποίος θα μιλήσει τη Δευτέρα 13 Μαΐου, στις 16.00-20.00 για την οργάνωση και τον συντονισμό των εργασιών καθαριότητας σε χώρους όπως ξενοδοχεία, πανσιόν και άλλα καταλύματα φιλοξενίας και πιο συγκεκριμένα για θέματα όπως:

  • Διαδικασίες καθαρισμού δωματίων και κοινόχρηστων χώρων: Εξασφαλίζεται ότι τα δωμάτια είναι καθαρά, τακτοποιημένα και κατάλληλα προετοιμασμένα για τους επισκέπτες.
  • Διαχείριση υλικών και αναλώσιμων: Καταγραφή και προμήθεια προϊόντων καθαριότητας, όπως σαπούνια, σαμπουάν, χαρτί υγείας, και άλλες ανάγκες.
  • Συντονισμός προσωπικού: Καθορισμός εργασιών και βαρδιών για τους υπαλλήλους καθαριότητας εξασφαλίζοντας ότι υπάρχει επαρκής προσωπικό για να καλύψει τις ανάγκες του καταλύματος.
  • Ποιοτικός έλεγχος: Έλεγχος για την εξασφάλιση ότι τα δωμάτια ανταποκρίνονται στα πρότυπα καθαριότητας και ότι οι επισκέπτες είναι ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες που λαμβάνουν.
  • Επίλυση προβλημάτων: Διαχείριση τυχόν παραπόνων των πελατών ή άλλων ζητημάτων που σχετίζονται με την καθαριότητα.

Το σεμινάριο απευθύνεται στους ιδιοκτήτες και τους εργαζόμενους σε επιχειρήσεις καταλυμάτων με σκοπό την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους στην οργάνωση, διοίκηση, έλεγχο και ανάπτυξη του τμήματος του housekeeping.

Το σεμινάριο παρέχεται δωρεάν σε όλα τα ταμειακά ενήμερα μέλη του Επιμελητηρίου Κυκλάδων που ενδιαφέρονται για τη βελτίωση, την εξέλιξη και τον εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεών τους, τα οποία μπορούν να παρακολουθήσουν τα webinar διαδικτυακά μέσω ψηφιακής πλατφόρμας ή με φυσική παρουσία στη συνεδριακή αίθουσα του Επιμελητηρίου Κυκλάδων στη Σύρο.

Οι αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται στον σύνδεσμο https://www.e-kyklades.gr/articles/article.jsp?context=103&categoryid=1002&articleid=70284 και θα γίνονται δεκτές έως και μία ώρα πριν την έναρξη του σεμιναρίου, οπότε και θα αποσταλεί ο σύνδεσμος παρακολούθησης σε όσους έχουν δηλώσει το email τους. Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία ή αντιμετωπίζουν τεχνικές δυσκολίες θα υπάρχει η δυνατότητα προσωπικής επικοινωνίας και υποστήριξης στα τηλέφωνα που αναφέρονται παρακάτω.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Κατάρτισης του Επιμελητηρίου Κυκλάδων στη Σύρο στο τηλέφωνο 22810 82346 (εσωτερικό 5) καθώς και με τα γραφεία των νησιών σε Άνδρο 22820 51490 | Σαντορίνη 22860 25788| Μήλο 22870 23970 | Μύκονο 22890 23937 | Νάξο 22850 22767 | Πάρο 22840 23031 | Τήνο 22830 22404.