Επικαιρότητα

Διάρθρωση υπηρεσιών του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης

Πολιτική 23/06/2016 11:49
Διάρθρωση υπηρεσιών του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης

Εν μέσω αντιδράσεων από την πλευρά της αντιπολίτευσης, η οποία ζήτησε και την απόσυρση του θέματος, αλλά και με αιχμές από το Σύλλογο των Εργαζομένων, πέρασε χθες κατά πλειοψηφία η Τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης.

Νέες διευθύνσεις και τμήματα – πρόβλεψη για Δημοτική Αστυνομία

Ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος, Αλέξης Αθανασίου, έκανε μία συνοπτική παρουσίαση του νέο ΟΕΥ και των σημαντικότερων αλλαγών που αυτός περιλαμβάνει σε σχέση με τον μέχρι σήμερα ισχύοντα.

Όπως τόνισε, ο νέος οργανισμός που πέρασε από πολλά "κύματα" προβλέπει δημιουργία νέων διευθύνσεων και τμημάτων και συγκεκριμένα,  7 Διευθύνσεις, 23 Τμήματα, 5 Αυτοτελή Τμήματα και 3 Αυτοτελή Γραφεία.

Παράλληλα, υπάρχει πρόβλεψη και για Δημοτική Αστυνομία (5 θέσεις), την επανασύσταση της οποίας είχε απορρίψει πέρυσι η Δημοτική Αρχή, με τον κ. Αθανασίου να αναφέρει πως αυτό έγινε ώστε αν υπάρξουν στο μέλλον οι κατάλληλες συνθήκες να επανασυσταθεί.

Ζητήθηκε η απόσυρση του θέματος

Ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας, Ανδρέας Γιαλόγλου, ζήτησε να αποσυρθεί το θέμα, έτσι ώστε να γίνουν οι απαιτούμενες διορθώσεις σε σειρά λαθών, όπως είπε, που είχε εντοπίσει όσον αφορά τις θέσεις, τους κωδικούς και το κόστος.

Σύμφωνα με τον ίδιο από τη μελέτη της προτεινόμενης τροποποίησης του Οργανισμού Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου μας προκύπτουν τα παρακάτω ζητήματα :

1. Υπέρβαση του υποχρεωτικού 6μήνου για την τροποποίηση του ΟΕΥ δεδομένου ότι αφορά σε συγχώνευση των πρώην ΝΠΔΔ.

2. Έλλειψη τεκμηρίωσης του αριθμού των γραφείων, των τμημάτων και των Διευθύνσεων.

3. Αποκλεισμός κατηγοριών και κλάδων προσωπικού από θέσεις ευθύνης υπηρεσιών με συναφή καθήκοντα

4. Παραλείψεις, ασάφειες και αλληλοεπικαλύψεις αρμοδιοτήτων

5. Δημιουργία 60 θέσεων ΙΔΟΧ χωρίς τεκμηρίωση

6. Μη ενσωμάτωση παρατηρήσεων των Διοικητικών Μονάδων του Δήμου

7. Εσφαλμένος υπολογισμός του κόστους των νέων θέσεων στο άρθρο 31

8. Ακροτελεύτιο άρθρο

Αιχμές από την πρόεδρο του Σωματείου

«Το θέμα του νέου ΟΕΥ έμπλεξε με το θέμα των κρίσεων προϊσταμένων ενώ θα μπορούσε να είναι ανεξάρτητο. Η νέα Δημοτική Αρχή δεν ενέκρινε το σχέδιο που είχε φτιάξει η προηγούμενη γιατί ήθελε να επανεξετάσει κάποια πράγματα. Αυτό της πήρε 1,5 χρόνο, υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση. Κάναμε υπομονή και δεν καταθέσαμε προσφυγές, περιμένοντας κάποιες καινοτομίες στο νέο ΟΕΥ, που όμως δεν ήρθαν. Προς τί λοιπόν τέτοια καθυστέρηση; Μάλλον για να εξεταστούν ένας προς ένας όλοι οι υπάλληλοι και να βάλετε αυτούς που θέλετε εκεί που θέλετε, αποκλείοντας παράλληλα κάποιους άλλους… Δημιουργήσατε έναν Οργανισμό όχι με βάση τις ανάγκες του Δήμου, αλλά για να κάνετε πιο εύκολη και πιο βολική την δική σας θητεία. Αυτά για τα οποία σωστά κατηγορήσατε την προηγούμενη αρχή, τα κάνατε εσείς επί δέκα! Οι περισσότερες προτάσεις των υπηρεσιών έμειναν εκτός. Ήταν μία ευκαιρία ανασυγκρότησης την οποία σπαταλήσατε», ανέφερε μεταξύ άλλων στην τοποθέτησή της η πρόεδρος του Σωματείου Γεωργία Βαρελά.

 

Δείτε στο WebTV το σχετικό απόσπασμα.

 

Διάρθρωση Κεντρικών Υπηρεσιών

Οι Κεντρικές Υπηρεσίες του Δήμου περιλαμβάνουν τις παρακάτω οργανικές μονάδες

ομαδοποιημένες σε ενότητες συναφούς σκοπού και αντικειμένου:

 

ΕΝΟΤΗΤΑ Α : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΑΓΟΜΕΝΕΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ

1. Αρμοδιότητες Γενικού Γραμματέα

2. Αρμοδιότητες Γραφείου Ειδικών Συμβούλων και Επιστημονικών Συνεργατών

3. Αρμοδιότητες Ιδιαίτερου Γραφείου Δημάρχου, Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων

4. Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Γραφείου Νομικής Υποστήριξης

5. Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Γραφείου Εσωτερικού Ελέγχου

6. Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Γραφείου Διοικητικής Βοήθειας

7. Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Δημοτικής Αστυνομίας

8. Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Υποστήριξης ΝΠΔΔ

 

ΕΝΟΤΗΤΑ Β : ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

1. Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Επιχειρησιακού Προγραμματισμού και ΤΠΕ

 

ΕΝΟΤΗΤΑ Γ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ

ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

1. Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτισμού και Τουρισμού

2. Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Ανάπτυξης και Εξυπηρέτησης του Επιχειρηματία

 

ΕΝΟΤΗΤΑ Δ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ

1. Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Καθαριότητας, Περιβάλλοντος και Αγροτικής Πολιτικής που

περιλαμβάνει τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Αποκομιδής Απορριμμάτων και Καθαριότητας Κοινοχρήστων Χώρων

β) Τμήμα Περιβάλλοντος, Φυσικών Πόρων και Πολιτικής Προστασίας

γ) Τμήμα Αγροτικής Ανάπτυξης και Πρασίνου

δ) Τμήμα Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων

10

 

ΕΝΟΤΗΤΑ Ε : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

1. Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Αθλητισμού που

περιλαμβάνει τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας

β) Τμήμα Παιδικών – Βρεφονηπιακών Σταθμών

γ) Τμήμα Παιδείας, Νεολαίας και Αθλητισμού

 

ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΤ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

1. Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει τις παρακάτω

διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων

β) Τμήμα Διαχείρισης Ανθρωπίνων Πόρων

γ) Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης

2. Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει τις παρακάτω

διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Οικονομικού Προγραμματισμού και Λογιστηρίου

β) Τμήμα Προμηθειών – Αποθηκών

γ) Τμήμα Δημοτικών Προσόδων και Πόρων

δ) Τμήμα Ταμείου

3. Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει τις παρακάτω διοικητικές

ενότητες:

α) Τμήμα Έργων Υποδομής

β) Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και Εγκαταστάσεων

γ) Τμήμα Έργων Οδοποιίας, Συγκοινωνιών και Αδειών Μεταφορών

δ) Τμήμα Προστασίας Πολιτιστικής Κληρονομιάς, Μικρών Έργων και Συντηρήσεων

4. Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Πολεοδομίας που περιλαμβάνει τις παρακάτω διοικητικές

ενότητες:

α) Τμήμα Αδειών Δόμησης

β) Τμήμα Πολεοδομικού Σχεδιασμού

γ) Τμήμα Ελέγχου Κατασκευών

5. Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών που περιλαμβάνει τις παρακάτω

διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Εξυπηρέτησης Πολιτών

β) Τμήμα Εσωτερικής Ανταπόκρισης

 

Άρθρο 2 Διάρθρωση Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών

Οι Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες του Δήμου είναι εγκατεστημένες στην έδρα δημοτικών

ενοτήτων, εξυπηρετούν τις δημοτικές / τοπικές κοινότητες της ενότητας και περιλαμβάνουν

υπηρεσίες οι οποίες υπάγονται διοικητικά σε αντίστοιχες Διευθύνσεις και Τμήματα των Κεντρικών

Υπηρεσιών του Δήμου.

11

 

ΕΝΟΤΗΤΑ Α : ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΑΝΩ ΣΥΡΟ

1. Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών με έδρα τη Δ. Ε. Άνω Σύρου

2. Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών με έδρα τη Δ. Ε. Άνω

Σύρου

3. Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες Διεύθυνσης ΚΕΠ με έδρα τη Δ. Ε. Άνω Σύρο

 

ΕΝΟΤΗΤΑ Β : ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑ

1. Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών με έδρα τη Δ. Ε.

Ποσειδωνίας

2. Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών με έδρα τη Δ. Ε.

Ποσειδωνίας

3. Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες Διεύθυνσης ΚΕΠ με έδρα τη Δ. Ε. Ποσειδωνίας

 

Δείτε εδώ το τελικό κείμενο