Επικαιρότητα

Το Επιμελητήριο Κυκλάδων στους 4 καλύτερους του 2014 στην καινοτομία στην εξυπηρέτηση πελατών στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών

Επιχειρηματικότητα 19/12/2014 19:44
Το Επιμελητήριο Κυκλάδων στους 4 καλύτερους του 2014 στην καινοτομία στην εξυπηρέτηση πελατών στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών

Ανάμεσα σε 110 υποψηφίους διαγωνίστηκε φέτος το Επιμελητήριο Κυκλάδων, κατακτώντας μια από τις 4 θέσεις στην τελική φάση στην κατηγορία της Καινοτομίας στην Εξυπηρέτηση Πελατών στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών τα οποία ολοκληρώθηκαν στις 16 Δεκεμβρίου στην Αθήνα. Στην ίδια κατηγορία αναδείχθηκαν οι εταιρείες ΟΤΕ Α.Ε. και SKAG ενώ το πρώτο βραβείο της κατηγορίας δόθηκε στην Τράπεζα Πειραιώς.

Οι 110 υποψήφιες εταιρείες και επιχειρήσεις διαγωνίστηκαν σε συνολικά 11 κατηγορίες μέσα από μια διαδικασία πλήρους διαφάνειας, με κριτές επιφανείς ακαδημαϊκούς και ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων και Πρόεδρο της Κριτικής Επιτροπής τον καθηγητή Γεώργιο Πανηγυράκη, Καθηγητή Marketing στον Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Με στόχο την επιβράβευση των βέλτιστων πρακτικών στην εξυπηρέτηση πελατών, τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, στην 5η πλέον συνεχή χρονιά τους, διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, μη κερδοσκοπικό οργανισμό με περισσότερες από 80 εταιρείες μέλη, ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη πολυεθνικών, μεγάλων Ελληνικών εταιρειών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Ο θεσμός των βραβείων τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), του Συνδέσμου Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος (ΣΕΚΕΕ), ενώ έχει την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Επιχειρηματικότητας & Αειφόρου Ανάπτυξης (Ι.Ε.Α.).

Το Επιμελητήριο Κυκλάδων, εργάζεται στοχευμένα για τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών και διαδικασιών του για την καλύτερη εξυπηρέτηση των μελών του μέσω αδιάλειπτης φυσικής παρουσίας σε 8 νησιά, την αξιοποίηση της νέας τεχνολογίας και τη συστηματική προσφορά ολοένα και αναβαθμισμένων ψηφιακών και άλλων υπηρεσιών στο πλαίσιο της αποστολής του, μέρος της οποίας είναι να βρίσκεται κοντά στα μέλη επιχειρήσεις του και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους.

Η διοίκηση του Επιμελητήριου θέλει να ευχαριστήσει τόσο τα 25 στελέχη του στα 8 νησιά, τα οποία δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό καθημερινά, χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τα μέλη σε 24 νησιά, μέσω της ποιοτικής, συνεπής εξυπηρέτησης, όσο και τα 17,000 μέλη που στηρίζουν και πιστεύουν στις συνεχείς προσπάθειες του Επιμελητηρίου Κυκλάδων για τη βελτίωση των επιχειρηματικών συνθηκών στην περιοχή μας.

Η συλλογική προσπάθεια που μας οδήγησε στη σημαντική αυτή αναγνώριση, εκτός από τη μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια, μας έδωσε τη δυνατότητα να σταθούμε ισάξια ανάμεσα σε κορυφαίες εταιρείες του ιδιωτικού τομέα, εθνικές και πολυεθνικές, ενισχύοντας το θεσμικό μας ρόλο, έτσι ώστε να είμαστε ακόμα πιο αποτελεσματικοί στις παρεμβάσεις μας υπέρ των μελών μας και των συμπολιτών μας.

Για περισσότερες πληροφορίες για τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, τους διαγωνιζόμενους και την απονομή βραβείων για το 2014 μπορείτε να επισκεφθείτε το σύνδεσμο e-kyklades.gr ή http://www.e-kyklades.gr/articles/article.jsp?context=103&categoryid=1002&articleid=35310.

 

Βραβείο Real Group