Ανακοινώσεις

“Οδύσσεια” το ταξίδι από Σαντορίνη για Σύρο

Κυκλάδες 19/12/2014 08:25
“Οδύσσεια” το ταξίδι από Σαντορίνη για Σύρο

Τρεις ολόκληρες ημέρες και κάτω από αντίξοες συνθήκες πρέπει να ταξιδεύει ένας κάτοικος της Σαντορίνης προκειμένου να μεταβεί στην πρωτεύουσα των Κυκλάδων, τη Σύρο.

Συγκεκριμένα, θα πρέπει να φύγει από τη Σαντορίνη και να φτάσει στη Σύρο, με ενδιάμεσο σταθμό το λιμάνι του Πειραιά. Εκτός από το πολύωρο ταξίδι, ο νησιώτης θα πρέπει να βάλει και βαθιά το χέρι στην τσέπη, αφού για μία ημέρα παραμονής του στη Σύρο θα πρέπει να ταξιδεύει τρεις ημέρες μαζί με τον χρόνο επιστροφής, με κόστος από 200 – 220 ευρώ μαζί με την διανυκτέρευση και την διατροφή.

Σε αυτή την καταγγελία πέρασε η “Λαική Συσπείρωση Νοτίου Αιγαίου”, με αφορμή τη μετάβαση του περιφερειακού συμβούλου, Βαγγέλη Σιγάλα στη Σύρο, προκειμένου να συμμετάσχει σε συνεδρίαση της Περιφέρειας.

“Ενώ συνεχίζονται οι πανηγυρισμοί της Περιφερειακής Αρχής για την μεγάλη καινοτομία με την δημιουργία των υδατοδρομίων που δήθεν θα βοηθήσουν στην ικανοποίηση των αναγκών μετακίνησης των νησιωτών, η πραγματικότητα που επικρατεί στην ακτοπλοΐα αποκαλύπτει τον εμπαιγμό.

Η μετάβαση του εκλεγμένου με την Λαϊκή Συσπείρωση περιφερειακού συμβούλου Β. Σιγάλα, από την Σαντορίνη στην Σύρο προκειμένου να παραβρεθεί σε συνεδρίαση οργάνου της Περιφέρειας, απαιτεί τρείς ( 3) ημέρες μαζί με τον χρόνο επιστροφής και κόστος πάνω από 200 – 220 ευρώ μαζί με την διανυκτέρευση και την διατροφή….

Το πρόγραμμα :

1. Αναχώρηση από Σαντορίνη : Τρίτη 7 μμ., άφιξη Πειραιά 04:30 πμ Τετάρτης. Αναμονή στο

κρύο καθώς ο χώρος παραμονής ταξιδιωτών στον Πειραιά ανοίγει στις 6:30 πμ….

2. Αναχώρηση για Σύρο Τετάρτη 07:30 πμ, άφιξη στην Σύρο 11:30 πμ ( Τετάρτη) .

3. Αναχώρηση από Σύρο 04:00 μμ άφιξη Πειραιά 8:00 μμ (Τετάρτη). Διανυκτέρευση στον

Πειραιά.

4. Αναχώρηση από Πειραιά 7:30 πμ ( Πέμπτη) και άφιξη στην Σαντορίνη 3:30 μμ (Πέμπτη)…..

Η πραγματικότητα δείχνει ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση δεν σχεδιάζεται με βάση τις ανάγκες των νησιωτών αλλά με γνώμονα την κερδοφορία των εφοπλιστών. Αυτό ακριβώς πρόκειται να συμβεί και με τα υδροπλάνα, αφού βέβαια δαπανηθεί δημόσιο χρήμα για τις υποδομές που θα παραδοθούν στους ιδιώτες επιχειρηματίες.

Για την Λαϊκή Συσπείρωση σύγχρονες, ασφαλείς και φθηνές συγκοινωνίες είναι εφικτό να γίνουν, μόνο μέσα από έναν ενιαίο κρατικό φορέα συγκοινωνιών. Τέτοιες συγκοινωνίες αποτελούν δικαίωμα των νησιωτών, που δεν μπορεί να χωρέσει στα ασφυκτικά πλαίσια της ιδιοκτησίας των μέσων μεταφοράς από τους εφοπλιστές και της στρατηγικής της «απελευθέρωσης» της ΕΕ και των ελληνικών κυβερνήσεων. Τέτοιες συγκοινωνίες μπορούν αν υλοποιηθούν μόνο με τον αγώνα όλου του λαού για το χτίσιμο λαϊκής οικονομίας και εξουσίας όπως προτείνει το ΚΚΕ”.