Επικαιρότητα

Προσφυγή στη Δικαιοσύνη για να διασωθεί η λειτουργία του

Εκπαίδευση 22/07/2014 11:38
Προσφυγή στη Δικαιοσύνη για να διασωθεί η λειτουργία του

Την πρόθεσή της να προσφύγει στη δικαιοσύνη κατά τις τροπολογίας για τις μετεγγραφές του υπουργείου Παιδείας, η οποία θα υποβαθμίσει το έργο, αλλά και θα θέσει σε κίνδυνο την εύρυθμη λειτουργία του, γνωστοποιεί η Πρυτανική Αρχή του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Όπως αναφέρει η Πρυτανική Αρχή, με την σχετική τροπολογία, ορισμένα τμήματα του Πανεπιστήμιο Αιγαίου είναι βέβαιο ότι θα απωλέσουν σημαντικό αριθμό του φοιτητικού τους πληθυσμού (μεγαλύτερο από 50%).

«Σχετικά με την τροπολογία για τις μετεγγραφές, σε συνέχεια του από 17/7/2014 δελτίου τύπου, και με βάση τα όσα αναφέρονται σε δημοσιεύματα και δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας & Θρησκευμάτων, εφόσον οι μετεγγραφές αφορούν τους εισακτέους 2013-2014, κατόπιν της διεύρυνσης των κριτηρίων και της απαλοιφής του ποσοστού 15% της προηγούμενης νομοθεσίας,  ορισμένα τμήματα του Πανεπιστήμιο Αιγαίου είναι βέβαιο ότι θα απωλέσουν σημαντικό αριθμό του φοιτητικού τους πληθυσμού (μεγαλύτερο από 50%).

Η αναφορά δε, σε μεταφορά κονδυλίων των μετεγγραφέντων, δίχως διευκρίνιση για ποια κονδύλια μιλά το ΥΠΑΙΘ, προκαλεί μεγάλη και εύλογη ανησυχία καθώς το Πανεπιστήμιο Αιγαίου είναι σαφέστατα υποχρηματοδοτούμενο, ανεξάρτητα από τον αριθμό των εισακτέων. Παρόλη τη φετινή αύξηση του αριθμού των εισακτέων του Πανεπιστημίου Αιγαίου, το ΥΠΑΙΘ προτίθεται να προχωρήσει σε μείωση του ΠΥ του Πανεπιστημίου Αιγαίου κατά 25%.

Είναι προφανές, ότι όμοιες ακαδημαϊκές δυσλειτουργίες και υποβάθμιση σπουδών τους θα αντιμετωπίσουν όλα τα Περιφερειακά καθώς και τα Κεντρικά Πανεπιστήμια που θα δεχθούν και το μεγάλο όγκο των φοιτητών.

Η Πρυτανική Αρχή του Πανεπιστημίου Αιγαίου, ενημέρωσε έγκαιρα όλους τους αρμόδιους φορείς των νησιών στα οποία εδρεύουν Τμήματά του (βουλευτές, περιφερειάρχες, δημάρχους, κλπ) και προτίθεται να προσφύγει στη δικαιοσύνη κατά της απόφασης αυτής που απειλεί την εύρυθμη λειτουργία του Πανεπιστημίου Αιγαίου, υποβαθμίζει σημαντικά το εκπαιδευτικό του έργο και κυρίως δεν στηρίζεται σε κανένα ουσιαστικό ακαδημαϊκό κριτήριο».